ما هو سبب أختيارك للنك نيم؟؟؟؟؟؟

اذهب الى الأسفل

ما هو سبب أختيارك للنك نيم؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف sinderlla في الخميس يناير 14, 2010 7:13 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

شفت بالمنتدى أسماء وعندي فضول أعرف سبب إختياركم لها

لكل من أعضاء المنتدى إسم غريب يحمل في داخله مايدل على شخصية

يتصف بها....!!!

ماهوسبب إختيارك للنك نيم....؟؟؟؟؟
avatar
sinderlla
......
......

العمر : 27
تاريخ التسجيل : 17/10/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ما هو سبب أختيارك للنك نيم؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف matrix في الثلاثاء يناير 19, 2010 9:31 pm

سؤال جميل بس انا عايز اعرف انت اخترتى الاسم ده له؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
avatar
matrix
....
....

العمر : 26
المزاج : رايق بس مش دائما
تاريخ التسجيل : 13/10/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ما هو سبب أختيارك للنك نيم؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف loza في الثلاثاء يناير 19, 2010 10:30 pm

اسمى ده اسم الدلع اللى نينة بتدلعنى بيه واسمى على اسمها وهى اغلى انسانة عندى فى الدنيا كلها بس

فبفضله ولان اقرب الناس ليه لقلبى والمفضلين عندى بيندهونى بيه فبحب اظهر بيه
avatar
loza
..
..

العمر : 28
المزاج : عايشة فى عالم من خيالى
تاريخ التسجيل : 09/06/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ما هو سبب أختيارك للنك نيم؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف Moza Alaa في الأربعاء يناير 20, 2010 9:26 pm

بصراحة أسم موزة ده أسم الدلع بتاعى اللى ماما بتنديلى بيه

من وأنا صغير والغريبة كمان إنها لحد دلوقتى بتناديلى بيه كمان وأنا فى السن ده

بس أنا بحبه جدااااااااااااااااااااااا لأن أغلى أنسانة فى حياتى كلها بتنديلى بيه

وكمان صحابى الجامدين أحيانا وكمان أخواتى بس مش أكتر

بجد التوبيك جااااااااامد جداااااااااااااا وياريت باقى الأعضاء يدخلوا يردوا على التوبيك

تقبلى مرورى يا سندريلا
avatar
Moza Alaa
..
..

العمر : 28
العمل/الترفيه : كورة القدم والفوتوشوب وتنس الطاولة
المزاج : تماموززززززززززززززززززز بالموزززززززززززززززززززز واللبنوززززززززززززززززززز
تاريخ التسجيل : 13/06/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ما هو سبب أختيارك للنك نيم؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف دعاء محمد في الإثنين فبراير 22, 2010 7:56 pm

موضوع لذيذ*بس من الأولى انك تعرفينا انت ليه اخترت النك نيم يا سوسو
avatar
دعاء محمد
.
.

تاريخ التسجيل : 26/10/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ما هو سبب أختيارك للنك نيم؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف elnagar في الثلاثاء فبراير 23, 2010 6:09 pm


انا اخترته لانه لقب العائلة وافتخر بيه جدا جدا
بس ياريت كل واحد يقول اختار الاسم ليه وبلاش يسأل سندريلا
هى اختارت الاسم ليه هى هتقول لوحدها

الموضوع جاااااااااااااااااااااااااااااامد
تسلمى
avatar
elnagar
....
....

العمر : 25
المزاج : حلو
تاريخ التسجيل : 06/10/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ما هو سبب أختيارك للنك نيم؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف elmagic في الأربعاء فبراير 24, 2010 12:19 am

بصراحه بصراحه
وعلي راي المثل اللي ستي بتقوله
ان الصراحه رااحه يا حاحا
انا مش عارف جاللي منين لانه في يوم من الايام وانا في عز
نومي اتصل بيا واحد وقالي
وقالي اييييييييييييييييييه .................. والله مش فاكر
المهم عشان ماطولش عليكوا تقبلو مرووووووري
avatar
elmagic
..
..

العمر : 27
تاريخ التسجيل : 21/09/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ما هو سبب أختيارك للنك نيم؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف سارة في الأربعاء فبراير 24, 2010 6:48 am

أنا بحب اسمي جدا لاني هو اسمي ودلعي في نفس الوقت وعايزة الدنيا كلها تعرف أني احلي اسم في الدنيا .
avatar
سارة
......
......

العمر : 27
المزاج : هادئة . بس عصبية شويه
تاريخ التسجيل : 17/12/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة

- مواضيع مماثلة

 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى